Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Raichu M - Mew M Raichu M - Mew M

Rated 2.5 / 5 stars

yeah.. like the animation, but the sword play kills it,girls dig this type of stuff keep up the good work



Game Grumps 3d #06 Game Grumps 3d #06

Rated 4 / 5 stars

Nice great as always Bob, hey they look a little different did you fine a new way to animate or somthing



Narutoe Shitpoodamn Narutoe Shitpoodamn

Rated 3 / 5 stars

*Bitch punch Sakura* Daaaaayum i was waiting on some one to do that dat shet


Recent Game Reviews


L.I.F.E. L.I.F.E.

Rated 4.5 / 5 stars

wow...amazing.... at first i was like WTF... then i was like Yess i got a dagree and shit im ballen lol nice, but a little sad 4.5


People find this review helpful!

Bioshock Infinite Hentai Bioshock Infinite Hentai

Rated 4 / 5 stars

one word..EPIC love the rotation maneuver thats my fav one just keep it on that til the half mark then the force for the last half, look forward to more!!!



H  Fantasy Adventure H Fantasy Adventure

Rated 4 / 5 stars

not bad not bad at all, nice music as well, try to give each character their own theme music tho its catchy but only for so long


Recent Audio Reviews


Pixel Ending (Concept) Pixel Ending (Concept)

Rated 5 / 5 stars

first off...this song is amazing...secondly..i would totally use a bit as an outro 55555TAR to the max this is masterpiece


Recent Art Reviews


Grave Mey Grave Mey

Rated 4.5 / 5 stars

*\\\\\* c..crap im in your control


People find this review helpful!

Jeremy+Kitty Jeremy+Kitty

Rated 3 / 5 stars

U\\\\U man i wish i was that guy



practice practice

Rated 3.5 / 5 stars

Thats Really good for your First animation, Kudos